fazley yaacob suara siswa



okay nk kutuk pon kutuk la!ada aku kesah? :P


td aku masuk tv..okay, TV1 ja pon!haha..SUARA SISWA..bersama Dr Fazley Yaacob..aku bukanlah kipas susah mati dia pon..ok2 ja..tp tgk dia ckp td..agak respect la jugak..ptot la jd pakar motivasi pon..xbosan dgr dia ckp..(tp pnonton kt umah mst mcm nk mati tnggu 1jam tu kn?)..aku rasa kejap ja kot..asa lama sket pon sb aku tak tahan panas spotlight dlm studio tuh..


tp a bit memalukan sb ada hamba Allah yg kurang sensitif..boleh pulak dia btau fazley dia xpenah dgr n xpenah tau pon psal fazley ada brand kosmetik dia tu..fine aku pon bkn tau sgt..tp atleast tipu ja la buat2 tau..kot!


aku mcm xnk pegi pon sbenanya..tp dh lect ckp bg 3% utk carrymark, ku gagahkan diri pegi ke sana..xpala..boleh merasa jumpa fazley ngn farah kan..haha


esok kelas aku pkul2..weeeeeee! jeles pls :P

0 comments:

Post a Comment