m.u xbest pon

2ari lpas,bt ptama kalinya saya msuk stadium..haha..saya mngikut si dia mnonton ini:


saya xpenah suka m.u..tp si dia sgt suka..sy pon bt2 suka..auwww..romantik gtu..haha..tp ad owen yg hensem tu,sy suka skettt m.u..sket ja!!nk msuk stadium tu mmg pnat gla cri gate yg btol..nk cri seat pulak..saya sbg org yg xpenah msuk stdium ikot ja org jalan..haha..bjaya cari seat,kami bsedia mnonton!!sila lihat manusia2 nih..

ini side saya

ini side dia

rmai kn3???tp yg plg best,tiap x gol sy xpenah pon tgk..mata sebok duk tgk alam skeliling,tiba2 si dia dan sekelian mnusia mnjerit..haha..xpola,sy tlg smbung tepuk tgn ja la..kjap ja duk pastu dh abes..nk blek lagi 1hal..rmai sgt..n mcm2 bau ad..lg2 abg yg xbrapa nk cerah tu,lg la best!!ooopss..jgn ada yg kecik ati..overal,saya ok ja tgk bola nih..m.u xdala terer sgt..mnang 3-2 ja pon..ptot dorng lawan geng bdk skolah nih hentam la byk2..kn??(pnyokng stia harimau malaya sila jgn attack sy)

tu ja sy nk ceta..daaa~

2 comments:

Alia said...

mg x mtok ko sign owen? haha

cik joyah said...

ak xmitok
dia offer
pgak xambik pon
xse ak
haha

Post a Comment