tag

1. Kekasih saya adalah :
bkn kekasih awak

2. Saya sedang mendengar :
bny kipas

3. Mungkin saya patut ;
mkn skrg

4. Saya baru sudah :
berak

5. Beza rakan, sahabat, kawan :
ermm..aa..urmm

6. Saya tidak faham :
knapa sy comel

7. Saya perlu mencari:
xperlu2

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
"parok la xle gk"

9. Makna kehidupan :
life

10. Cinta itu adalah :
buta

11. Saya paling suka :
tdo

12. Saya akan cuba :
erm..aa..urmm

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
mereka suka PAK LAH

14. Telefon bimbit saya :
kaler pepel

15. Katil saya :
share dgn akak n adik

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
jgn tny "dh titow keww??"

17. Teknologi adalah :
teknologi

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
turun temurun

19. Semalam :
sy byk gelak

20. Hari ini ;
sy xmkn lg

21. Malam ini saya akan :
tdo la

22. Esok pula saya akan :
ermm..aa..urmm

23. Saya betul2 inginkan :
duet

24. Badminton atau futsal? :
bdminton (tgk sja ya)

25. Karaoke :
P306 pliss

26. Kereta :
lesen pon tarak

27. Bilik yang terang atau gelap :
nk wak gapo blik gelap2??haa

28. Makanan jepun adalah :
ajinomoto

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :
ermm..aa..urmmm

30. Siapa yang anda tag :
yaya
matmin (sumpah xbt)

0 comments:

Post a Comment